2008-08-13 | 14:03:57

Äntligen

Mina fina naglar har överlevt en dag på jobbet. Har varit och köpt nagelbandscreme och myrraolja så idag ska jag pyssla om dom;P

Idag har jag även varit och köpt en present till Naddis och hennes kommande bebis. Den fisen kommer bli fett bortskämd av mig för jag har redan köpt en hel del och han/hon har inte ens tittat ut än:P


Idag slog dig mig igen att Idis varit hemma hela sommaren och jag tror bara jag träffat hon 2 gånger. Tragiskt! Va säger ni bruder, en lite helgtrip till hösten?

Kommentarer


DATUM: 2008-08-13 TID: 16:44:30
Nadja

Det är bra att han/hon blir bortskämd av dig, annars kanske han/hon inte vill ha t-shirten du gav oss:P



DATUM: 2008-08-14 TID: 14:58:13
Anonym

Duuuu frööööken, jag har en liten fråga: Vad behöver jag till min dagisstart? min mamma har köpt namnnappar & namnlappar till mina kläder, men sen undrar hon om det är något annat hon måste köpa?



Kramar från Nova!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback