2008-04-12 | 18:31:17

Djurvakt!

Igår jobbade jag några timmar på förmiddagen och sen åkte jag med min svärmor till Umeå. Vart väldigt lite shopping för vi hade cirkus 1 timme på oss innan affärerna stängde. Blev en ny väska från esprit och 2 grejer till lägenheten för mig. Bilder kommer sen.
Efter shoppingen åkte vi hem till min bror med tjej som bjöd på mat. Där satt vi även och såg på Så ska det låta innan vi begav oss till flygplatsen. Där satt vi och vänta i ungefär 40 min innan min baby kom:)
Färden hemmåt till Hoting blev dryg och vi va väl hemma runt 2.


Nu är vi på Björksjönäs och ska va vakt till hästar, får, hundar och katter tills i morgon. Per är ute i garaget och skruvar och jag degar framför datorn. Vad vi ska göra ikväll vet jag inte. Dra raggen till Hoting kanske? Eller kanske elda upp bastun och basta ett tag? Vi får se...


puss hej

Kommentarer


DATUM: 2008-04-12 TID: 18:54:07
Nadja

Jag vill också dra raggen i Hoting:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback