2007-09-18 | 12:54:56

Allmänt 070918

Ja.. Var iaf trevligt hos momma och morfar på middag i lördags. For hem rätt tidigt och satte igång med att stycka kött. Sen bar det iväg ut i skogen för älgjakt på söndag. Var rätt less innan slutet men jag är änd¨glad för att jag följde med ut. Senare på eftermiddagen kom Emma och Mille förbi på fika och surr:)


Igår blev det jobb. Idag har jag röjt undan lite i lägenheten och sen när Per kommer hem från jobbet ska vi dra till strömsund. Till vet med Arro och sen kanske vi hinner kolla efter ett par skor åt mig.
Idag ska jag förresten göra pajen som Sören tipsade om i sin blogg:)



Nu ska jag röja vidare innan jag ska snegla lite på fotbollen.


Puss hej

Kommentarer


DATUM: 2007-09-18 TID: 13:06:48
sara

Ja, visst är dom läckra? :) haha! Jag höll på att dö av skratt iallafall :P
Den är supergod den där pajen iallafall åsså ska man ha en klick cremé fraich till, då blir det perfa! :)



DATUM: 2007-09-19 TID: 08:16:10
sara

Blev pajen lyckad igår? :)



DATUM: 2007-09-20 TID: 06:50:09
sara

Jamen det var ju positivt! :)
Den är verkligen supergod så man kan inte misslyckas med den.
PUSS!



DATUM: 2007-09-20 TID: 19:04:38
Emma

Tack vad du är gullig ;-) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback