2007-09-10 | 12:18:17

Allmänt 070910

Just nu längtar jag verkligen till helgen och hoppas ännu mer på att det blir fint väder för då måste jag absolut ut i skogen. Älgjakten är härlig!:)

Jobbade måndag till torsdag förra veckan så först på fredag fick jag äntligen följa med ut i skogen. Jag får alltid ha hand om jaktradion då och sitta och lyssna på alla som surrar. Mycket underhållande! Solen sken och allt var stilla och fridfullt tills det sa pang pang och jag vart som ett barn som inte fått se godis på en månad men nu äntligen fick stoppa en i munnen:P Satt men späningen och väntade på rapport på radion och när den kom kunde jag inte hålla mig för skratt för det lät minst sagt roligt och jag skrattar för mig själv än i dag när jag tänker på hur roligt det lät.
På kvällen blev det jaktfest!



Idag håller jag på att tvätta. Exakt 10 maskiner blir det idag. 6 av dom är proppfulla. Mycket roligt!


Puss hej

Kommentarer


DATUM: 2007-09-10 TID: 15:53:18
sara

Har dom fått nå mycket älg?
PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback