2007-10-18 | 14:25:37

Allmänt 071018

Väldigt ofta den senaste tiden har jag tänkt på en massa minnen. Kanske beror på att jag är ensam och tänker mycket. Men det roar mig iaf för jag blir glad av det och ibland börjar jag nästan skratta för mig själv:P


Igår kom jag att tänka på den gången Emma ritade en svamp på naturkunskapen. Sista lektionen på dagen och även en megalång lektion. Lämpligt trötta alltså. Våran lärare hade genomgång och Emma försökte rita en svamp i sina anteckningar. Ni kan ju gissa själv vad det såg ut som. Utan att säga ett ord till varandra skrattade vi båda konstant i 5 minuter. Efter ett tag var lärare tvungen att säga att vi skulle ta rast eftersom hon(hon var absolut inte sur på oss, snarare tvärtom) inte kunde fortsätta sin genomgång när vi skrattade så mycket.


Puss hej

Kommentarer


DATUM: 2007-10-18 TID: 16:55:25
Emma

Jag tror jag måste kolla i mina gamla anteckningsblock om jag har kvar "svampen" :P Du, vi måste ju träffas hos Sara nästa vecka & planera in något?

Jag har just slängt iväg en beställning från H&M eftersom Mille sa att jag skulle få handla för så mycket pengar som hans nya telefon kostade :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback