2007-05-11 | 11:41:02

Allmänt 070511

Jag hämtade ut tapeterna igår efter jobbet. Nu hoppas jag att det blir tapetsering i helgen:)


Ska nog bo i Dorotea mån-ons nästa vecka. Ska jobba lite och sen är det inge kul att sova själv. Per ska bo i Junsele och ligga på trakta å tjäna lite extra pengar så jag skulle bli ensam i Hoting å då är det lika bra att va i Dorro.


Vad göra i helgen då?
Kanske hälsa på mamma och pappa i Avaträsk. Kanske?
Tapetsera!
Softa!


Det är underbart att ha en jägare till pojkvän. Att ha kött i frysen är perfekt. Idag blir det älgkött till middag!:D


Nu ska jag fortsätta att stryka tvätten.


PUSS HEJ


Kommentarer


DATUM: 2007-05-11 TID: 15:54:55
Emma

Ja det kan vi absolut göra! Säg en dag & tid så är jag där :D hehe



DATUM: 2007-05-12 TID: 18:19:55
nadja

Sicken tur jag har:) Vad gör ni i helgen?



DATUM: 2007-05-13 TID: 22:31:30
Emma

Ja, just det. Men jag skickar sms imorgon.. man får aldrig vara säker på hur dagen blir.. men jag hör av mig imorrn!

Nix har ingen Ikea katalog =/



DATUM: 2007-05-13 TID: 22:31:30
Emma

Ja, just det. Men jag skickar sms imorgon.. man får aldrig vara säker på hur dagen blir.. men jag hör av mig imorrn!

Nix har ingen Ikea katalog =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback