2007-05-06 | 13:04:10

Allmänt 070506

Har just beställt framkallning av de kort jag knäppt den senaste tiden. Hoppas det blir bra bilder så man kanske kan göra några förstoringar senare.


I helgen har vi gjort absolut ingenting typ. Per var i Kittelfjäll igår och hämtade en skoter och sen for vi på Björkan och åt. Idag tror jag vi ska prova nya "pizzerian".  Fanns så många pizzor att välja på så jag får väl beslutsångest innan jag valt.



Vi såg the break-up för någon dag sen. Den va faktiskt bättre en förväntat. Bra budskap.

Jag diggar verkligen vårat hemmabiosystem!! Grymt!


Per har åkt till Björkan. Jag ska väl ta och diska, bädda sängen och sen slappa framför hockeyn.


Puss hej



Kommentarer


DATUM: 2007-05-06 TID: 16:49:46
nadja

Va fan, hyr ni alltid samma filmer som jag? Jag o mamma satt o kolla på the breakup igår:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback