2007-06-25 | 21:05:30

Allmänt 070625

Hej hallå.


Vi var som vanligt hos momma å morfar på midsommaraftonen. Uppe redan 8 morgonen efter trots sent festande. Var kvar i avaträsk till klockan 2 och sen drog vi ut och fiskade. Jag vart så trött och less på fisket och sen frös jag som en gris så jag tjata mig hem så vid 2-tiden på natten fick jag komma hem och lägga mig.


Jobbar på dagis mån, tis den här veckan och sen hoppas jag på att få vara ledig så jag får vara lite med Per innan han far. Han åker på lördag och är borta minst 2 veckor. Det är okul!



Jag har nyss sett Extreme home makeover och gråtit som en bebis:P

Nu ska jag ta och ställ inför i morgon och sen sova.


Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback