2007-07-13 | 15:22:17

Allmänt 070713

Idag: Per kommer hem!!!!!!


Sitter just nu och ser på MODO-Mora. Ska försöka hinna diska undan lite när den matchen är slut och innan matchen MODO-Timrå börjar. Hockey är nästan bäst mitt i sommaren när solen skiner ute:P



Jag har varit på travet 2 dagar den senaste veckan. Första dagen gick inge vidare men andra dagen gick betydligt mycket bättre. Skippar travkvällen ikväll eftersom jag vill vara hemma när Per kommer hem.

Mina vänninor Emma(med lill-piga förståss) och Sara var hit till mig i Hoting i onsdags. Vi åt pizza och surrade. Sen igår var jag på tårta hos Sara som snart fyller år. Hon som ska ut å resa till värmen.



Det va nog allt för nu. Måste diska nu.

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback