2007-08-28 | 18:45:52

Allmänt 070828

Idag har jag varit en sväng till Ö-sund med Ida. Mycket spännande måste jag säga.. haha!
Blev inga kläder, bara massa småkraffs(smink, smycken m.m). Ida köpte nya fiskar. Jag är faktiskt riktigt sugen på att skaffa 2 fiskar:P


Sitter och väntar på sjukhuset nu. Missade halva igår för Per hade varit och bytt kanal från tv3 till tv6 och jag märkte ingen skillnad så jag missa som sagt halva.


Igår klippte Sofi mitt hår och Ida färgade det. Trivs mycket bättre i mörkt hår! Tack flickor!

Snart börjar älgjakten också. Måste ta och beställa ett par skor ikväll så jag hinner få dom innan det blir allt för kallt med bara stövlar och tjocksockar..

Nu ska jag lägga mig i soffan och pläddra igenom directtrade innan sjukhuset börjar.

puss hej

Kommentarer


DATUM: 2007-08-28 TID: 21:40:47
Emma

Vi var tänkt att komma till er en sväng ikväll men jag somnade & tur det för du var ju ändå borta :P



DATUM: 2007-08-29 TID: 15:12:38
Sofi H

hihi. ^^ jag vill oxå ha fiskar :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback