2007-08-20 | 18:12:30

Allmänt 070820

Jag är superdupertrött!
Kom sent i säng i fredags och sen vart det upp tidigt på lördagen för att fara till Umeå med Emma och Mille. Där fick man shoppa lös en hel dag. Efter det blev det lite förfest hos Sören innan vi for vidare till Brattbäcken. Söndagmorgon blev man väckt 08.30 av en helt galen Markus som skrek och dansa(?) runt i våran lägenhet i 2 timmar. Idag har jag jobbat så ja, jag är trött!


I morgon börjar björnjakten för den som är intresserad.


Nu ska jag ta och fundera ut vad det ska bli för middag resten av veckan.


Puss hej

Kommentarer


DATUM: 2007-08-21 TID: 14:57:02
Ida

proteinpulver? Jag har ju ALLT!



DATUM: 2007-08-21 TID: 18:26:16
jeanette

Vad lagar du för mat då? Korv och makaroner? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback