2007-08-16 | 21:25:43

Allmänt 070816

Bockjakten har börjat idag för den som är intresserad(typ Per).


Känns så superskönt att det är fredag i morgon. Lite oturligt jobbar jag över dagen så det blir säkerligen en seg dag men jag lär nog överleva den med tanke på att det är fredag sen och långledigt.
Helgen ska tillbringas med film på fredagkväll(trots att Per tjuvkikat så är han tvungen att se filmen igen). Sen på lördag blir det en ragg till Umeå med Emma och Mille. Sen på kvällen kanske man tittar förbi hos Sören(om man törs?)


Nu tror jag det blir till att pollimasa(nån som vet vad jag menar?) ett tag och sen blir det nog sängen å lite sömn.


Puss hej

Kommentarer


DATUM: 2007-08-16 TID: 21:31:07
Emma

Jag vet vad pollymasa är ;)



DATUM: 2007-08-17 TID: 12:01:06
sara

Jag vet oxå va det är :P
Men det är klart att ni ska komma, finns ingen att vara rädd för. Är du inte lita sugen på en cider eller två? :P



DATUM: 2007-08-17 TID: 14:56:03
Ida

Haha, jag vet inte vad det är. Är jag den enda som inte fattar?:P Saknar dig gumman! Ska skicka dig ett brev snart





DATUM: 2007-08-18 TID: 10:33:09
sara

Jag hade tänkt att köpa bacardi, men jag tycker att de har så himla dåligt urval här i Dorotea på bolaget. Dom har ju bara två sorter att välja bland, vattenmelon och lime. Jag vill ha pineapple. Det fick bli smirnoff ice stället :) Men visst kommer ni ikväll nu?`
PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback