2007-08-11 | 11:50:00

Allmänt 070811

Är hemma i Hoting nu. Ensam. Per är och jobbar så jag får passa på att dona lite hemma istället. Städa gjorde jag igår medans han var på jaktmöte men det finns 1000 andra saker som måste göras som jag kan roa mig med medans jag är själv.

Har nyss förberett middagen(grillat) och gjort en massa matdosor till Per så han har nån mat till veckan.


Det var hur skönt som helst att få sova i sin egen säng inatt. Var hur flera veckor sen sist.


Jag var hur sugen som helst på en fisketur ikväll men nu är inte vädret det allra bästa. Är mer ett sånt väder som gör att man bara vill sitta framför tvn och svulla isället. Det är ju inte Pers favorit så jag antar att det inte blir av utan att det blir nån utaktivitet istället trots vädret.


Nu ska jag dona vidare innan det är dags för tvättningen.


Puss hej


Kommentarer


DATUM: 2007-08-11 TID: 19:09:06
Emma

Mille for till Biguman today & jag har bara slappat. Känner mig så lat idag. Vad gör ni ihelgen då?



DATUM: 2007-08-13 TID: 14:47:55
sara

Det kanske kommer så småning om, jag har ju varken tid eller ork. =)
På lördag är det troligen fest, då kommer du väl?
PUSS!



DATUM: 2007-08-13 TID: 20:53:36
Ida

jag har hela källaren full av saker! :)



DATUM: 2007-08-14 TID: 06:22:38
sara

Bara en vanlig fest hemma hos oss :) Kom vettja och ta med dig karln din!
PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback