2007-08-09 | 12:16:39

Allmänt 070809

Tyckte det var dags för en liten uppdatering. Sitter på jobbet och har rast så jag ska lägga mig och vila så det blir ett kort inlägg.


Igår var Per och jag på bingo med Emma och Mille. Ingen vann vilket var vääääldigt surt:P
Stockholm hann man med förra helgen också. Flygresan ner gick bra med bilresan hem var jobbig. Blev inte mycket sömn den helgen så denna vecka har varit tröttsam på jobbet.


Till helgen är vi bjuden på dop i Sundsvall men jag tror nog vi tackar nej. Per sjuk och jag trött så vi blir nog hemma och myser istället. Kanske blir nån fisketur?



Puss hej


Kommentarer


DATUM: 2007-08-09 TID: 15:40:36
Emma

Hörde du att det var Lisa som vann 12 000? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback