2007-04-13 | 20:23:25

Mina misslyckade naglar!

image4

Kommentarer


DATUM: 2007-04-16 TID: 15:39:03
Emma

Ja, vi måste komma nån annan gång lite tidigare. Det vart så sent också & Novis var jätte trött.. man måste liksm passa på att sova när hon sover även om vi är välsignade med en dotter som sover nästan 12 timmar i sträck =P

Gör du i veckan dÅ?



DATUM: 2007-04-16 TID: 21:04:02
Emma

Ja, jag har tittat på Milles & Robins egengjorda bäverfilm igår =P hehe.. Robin skulle filma när Mille sköt bävern men han skvatt ve när Mille sköt så han tappa bort bävern i kameran =P Men han filmade nå fine träa istället =)

Nä vi ska vi inte göra nått speciellt. Ta det lugnt bara & ragga lite bmw kanske =) hehe



DATUM: 2007-04-17 TID: 13:59:31
Emma

Jag tror Mille & gänget har sett ganska många bävrar & skjutit två & bommat på det dubbla =P

Idag har jag städdag. Tvättar & donar. Nova har sovdag =P



DATUM: 2007-04-18 TID: 11:04:28
Emma

Jag är så pigg nuförtiden så jag kan inte sova på dagen.

Jo, Mille var nog ganska rädd han också även fast han hade bössan med sig. Men det var väl inte direkt nån björn-skjutar-bössa. Usch, jag tror jag skulle bli ganska rädd bara av att sitta i bilen =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback