2014-03-02 | 21:51:06

Det har hänt

Har länge tänkte skriva om detta men har vänta lite på ett bra tillfälle. Idag kom det. Tittade på hockeycentralen och då hände något som inte händer ofta; jag höll med Wikegård. 

HTTP://www.aftonbladet.se/Sportbladet/os2014/article18466216.ab

Jag har hela tiden trott att det fattas en bit av sanningen. 

Har man inget att dölja behöver man 
inte sitta på en presskonferens och inte svara på frågorna. Bara att öppna munnen och säga precis som det är.


Varför är man så jäkla dum och tar en tablett som det finns ett gränsvärde för? Det är 2014 så alternativ MÅSTE finnas. Varför chansa? 

Och det värsta av allt? Jo, att skylla på läkaren. Det är ett proffs det handlar om och han är väl inte helt dum i huvudet? Helt å hållet hans eget ansvar. Om läkaren skulle ge han en påse med pulver kan han ju inte bara svälja den utan vindare heller. Klart han visste mycket väl vad han stoppade i sig. Sen om det handlar om mer än en tablett eller inte det ids jag inte spekulera i men jag är som Wikegård inte säker på att hela sanningen kommit fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback