2014-02-27 | 13:28:00

Prisskillnad

Igår satt jag och spanade runt på internet efter en ny febertermometer då jag börjar misstro den vi har.
 
Hittade denna på apotea.se :
 
Den fanns även att få med en nalle till samma pris:
Denna kostade 399 kronor hos apotea.
 
Gick sedan in på apotekets hemsida och hittade samma termometer fast för 610 kronor.
Dessutom utan nalle
Shit, vilken skillnad.
 
Jag har tidigare beställt från apotea.se och vet att det är en kanonsida. Gratis och snabb frakt. Alltid billigt.
 
Förresten någon som vet en bra febertermometer?
 
 
 
 

Kommentarer


DATUM: 2014-03-07 TID: 13:30:43
Sofi

Vi har en sån där. jag är ingen feberexpert men jag tycker att den funkar bra! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback