2014-02-26 | 08:43:12

Egen vilja/egen smak

Alltså igår hade vi diskussioner här hemma...
 
Vi var ner i källaren och hittade Ines hemska gummistövlar som hon själv valde för ett år sen
Kjockedilstövlar som hon kallar dom fast det är en groda.
 
När jag sen talade om att dom var för småa startade världens hysteriska grin. Det slutade med att hon själv skulle få välja ut ett par nya på datorn.
Tror ni jag höll på svimma när hon valde dessa?:
Då satte jag mig på tvären och började diskutera så till slut kom vi överrens om dessa:
Mamman nöjd men Ines hade nog varit mer nöjd med dom andra.
 
När vi liks va i farten med att beställa skor så fortsatte vi titta runt.
Ines bestämde sig direkt för dessa:
 
Jag gick med på dessa då jag inte tyckte det fanns så mycket annat. (tror inte det hunnit komma så mycke vår/sommarskor än.)
 
Tänkte då beställa ett par pumaskor till Elis också men då kom nästa hysteriska utrott från Ines. Hon skrek och grina "dom kan inte älis haaaaa!!!!!!!!!!")
Hon fick återigen välja..
Hon valde dessa:
Hon fick som hon ville. Inte min smak egentligen men ju mer jag tittade på dom så kände jag att dom nog kan bli ganska tuffa på Elis ändå..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback