2013-11-22 | 13:03:46

Resa till Sundsvall

I morgon är planen en reda till Sundsvall.
 
Jag ska springa in på rusta och spana på denna och se om det är något som får följa med hem:
 
Självklart blir det en sväng in på Ikea.
Där ska jag handla detta:
Badkarsmatta. Vet inte hur många gånger Ines ramlat i duschen och slagit sig nå grymt. Hon har själv valt att hon vill ha en kjockedil.
Ska spana på denna:
Kanske skulle den passa på våran altan?
 
Något jag absolut är i behov av är:
En vattenbadsinsats
 
Sen ska vi shoppa kläder till barnen och massa julklappar.
 
Något som också ska få följa oss hem är den nya familjemedlemen.
 

Kommentarer


DATUM: 2013-11-23 TID: 23:08:42
Ulla

Hoppas du hittade det du sökte idag. Rusta har mycket fint numera. Jag ska köpa adventsljusstake där. Har köpt en jättefin matta där tidigare ( prisvärd) Jag var också i Birsta en stund idag, tittade efter er.Men jag ville ju så klart träffa Ines och Elis. Lyckliga Birgitta, L-G och mamma som har fätt vara hos er idag. Förresten, lycka till med nya familjemedlemen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback