2013-11-07 | 14:59:42

Julklappstips del 6

 
 
Just nu är det fraktfritt hos BR-leksaker.
 
Nu tänkte jag tips om lite saker som mina barn önskar sig:
 
Denna handduk vill Ines ha(Hon har valt själv).
Och denna handduk vill Elis ha(Han har inte valt själv)
 
 

Ines är väldigt intresserad av pengar just nu. Hon kan fråga vem som helst om dom inte har pengar till henne(vilket inte mamman och pappan i huset tycker är så jättekul). Fara på affärn och få hjälpa till och betala är jättekul för Ines. Denna leksak vore perfekt.
 
 
Klart pojken ska ha en egen blixten;)
 
 

Detta är Ines egna önskan. Ska hon bli frisör som faster tro?
 
"Jag har inte tid nu, jag måste packa" är ett vanligt svar här hemma när man ber Ines göra någonting. just nu packar hon i en gammal glasslåda. Pippi är en favorit så en sån här väska vore perfekt för henne att packa i.
 
Leksak till Elis. En magisk kulbana.
 
En bollbana till Elis.
 

Pärlor till Ines. Kanske hon kan sitta still 10 minuter?
 

Liter större pärlor.
 
 
 
Både rita och hello kitty är populärt här hemma.
 
En tvättmaskin och en dammsugare.
 
Alltså.. Just nu är det fraktfritt hos BR-leksaker fram till 10 november.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback