2013-11-12 | 18:21:04

Allmänt

Jag gör ett litet inlägg med mer text en bilder nu..
 
Kan väl säga att bloppisen kom helt av sig i helgen. Jag får försöka ta nya tag nästa helg.
 
Jag sämst på att svara på sms och kommentarer. Man kan få vänta flera dagar på ett svar om man ens får något överhuvudtaget. Dåligt av mig..
 
Annars kan jag väl berätta att vi förmodligen ska bli fler i den här familjen. Per har nämligen bestämt sig för en hundvalp. Tyvärr ska den tydligen komma precis den dag vi bestämt att åka till Sundsvall. Jättesvårt att hitta en annan dag för Sundsvallsresan så hur Per ska komma ur denna situation blir rolig att se;)
 
Sist i detta inlägg kan jag tipsa om att det är 30% rabatt på kläder från the BRAND på babyshop.se
 
Denna tunika tycker jag är skitsnygg!
 

snygga tights
 
 
Bra dagisbyxa
 
Rean gäller till på torsdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback