2012-08-01 | 21:21:20

Lång dag

Idag har vi varit iväg på Frösö Zoo med @emmaforpresident. Det blev en himla massa väntande denna dag. Emma och jag + barn satt i bilen på parkeringen medans männen var in på vuxendagis(Jula). Sen fick Emma köa för maten. Per och jag hann äta upp våran mat i lugn och ro innan Emma ens kommit fram till kassan för att beställa:P
Mer om zoo-besöket och bilder därifrån kommer någon annan dag.
Det beror lite på om jag får kamerna att fungera. Det verkar som att den har gett upp tyvär:/
 
Nu ska jag sätta mig och spana efter en ny dammsugare.
Denna är mest populär på pricerunner:
 
Ska höra med chefen när han kommer upp från lekrummet(garaget).
Han fick besök av en lekkamrat så dom gick ner till garaget för att inspektera dagens jula-shopping.

Kommentarer


DATUM: 2012-08-02 TID: 12:53:34
Emma

Det roliga är att Mille på allvar trodde dom max varit på Jula i 20 min.. Haha. 20 min = 1 ½ timme? Jo tjena. :-) Mille är också i garaget & inspekterar & packar upp Jula-shoppingen. Även han har haft besökare som beskådat allt från kompressor till hyllor.

Och maten... det är en annan historia. Aldrig mer McDonalds!!! :-P





DATUM: 2012-08-04 TID: 00:25:10
Rebecca

Vi har precis köpt exakt en sån dammsugare, är tok-nöjd!! :) Köpte från cdon, hade den hemma efter 2 eller 3 dagar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback