2011-02-02 | 15:55:07

Matta

Jag har haft en vit fårskinnsmatta på tvrumsgolvet. Den såg minst sagt hemsk ut efter all renovering här hemma så den åkte in i tvättmaskinen idag men den gick tyvär inte att rädd. Den får nu vara sittunderlag till vårens skoterutflykter.
Jag är nu utan matta men får försöka hitta mig en ny på lördag då vi förmodligen åker till Sundsvall. Jag är sugen på en helt vanlig vit trasmatta men det blir säkert inte det lättaste att hitta.

Anledningen till resan är att vi ska köpa det sista till köket. Nytt matbord+stolar bl a.



Kommentarer


DATUM: 2011-02-02 TID: 16:59:15
Nadja

ååh, jag ska komma på värsta handlalistan åt dig så du ska få spendera hela dagen åt att hitta mina grejer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback