2011-12-02 | 14:38:21

Uppdatering gånger 2

Nu ska jag strax sätta mig och uppdatera Inesens önskelista till tomten. Lite senare kan ni se det i det tidigare inlägget längre ner på sidan.
Lite senare idag ska jag hämta gardinerna jag har skickat efter.
I morgon ska mamma och pappa komma hit och äta. Har jag tur kanske dom vill passa grisen ett tag så jag får lite gjort.
Nu måste jag skynda mig ut i hallen och se vad busfia gör. Det låter iaf väldigt bullrigt där utifrån. Vore ju synd om hon gjorde illa sig mer idag då hon redan hunnit skära sig.


Kommentarer


DATUM: 2011-12-02 TID: 15:53:54
Nadja

Du mä! Och det är ju dina betyg jag tävlar mot så då vette fan om jag är så duktig;)



DATUM: 2011-12-03 TID: 17:41:55
Erika

Ja du vet han är väluppfostrad ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback