2010-03-20 | 11:18:21

Skillnad?



Är det skillnad på män och kvinnor ändå?


Kommentarer


DATUM: 2010-03-20 TID: 19:57:01
Emma

Du valde nog att läsa det du ville läsa då trots att jag tycker du borde vara ganska neutral i frågan. Men men det är lätt att ta parti utan att man vet om det. Du läste helt enkelt inte kommentarerna från samma synvinkel som mig + att folk är så vana vid att de som inte ammar får vräka ur sig precis vad som helst utan att någon reagerar. När det gäller amning så är det alltid bara synd om de som inte ammar, aldrig tvärtom, tänk på det & läs kommentarerna igen :)



Det finns ingen som läser min blogg & mår dåligt över det jag skriver för dom som stör sig över att amningen är bäst för mina barn de har jag bett pysa från bloggen för länge sedan. För mig är det ofattbart att folk provoceras av att jag står för att amningen är bäst för mina barn. Antar att det helt enkelt är ovanligt för ögat att läsa.. eller nått :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback