2010-02-07 | 21:05:53

Skoteråkning

Idag har vi gjort en skoterutflykt. Tog oss en lång tur och sen stannade vi och grillade lite korv, drack varm o´boy och varma koppen. Strålande väder men nog var det snäppet bättre igår?
I morgon kanske jag hinner lägga upp lite bilder.

Idag vart det pizza till middag. Igår vart det thai-buffe. Im morgon blir det nog fasiken fiskpinnar!


Har varit med Per flera timmar i lokstallet. Somnade tillochmed till i hans maskin så till slut fick han skjutsa hem mig. Hoppas bara han kommer hem snart får jag vill gosa mig till söms. Blev lite löjligt gosesugen nu för jag kom just på att vi inte kommer att vakna ilag på alla hjärtans dag. Usch va ledsamt!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback