2009-06-26 | 15:10:16

Ogjort

Har precis kommit hem från Strömsund. Jag och pappsen var dit och handlat lite och sen bjöd han på en räkmacka på simon.


Nu har jag dessvärre allt ogjort här hemma. Skulle verkligen behöva städas men det är bara att lägga ner den tanken för det hinns inte. Måste stryka klart tvätten och sen bädda sängen. Raska steg mot affären och handlar det sista till maten innan Per kommer hem och det är dags att äta. Hoppas han inte blir superduper sen ikväll.

Vet ni vad vi gjorde igår? Tog en båttur!:p Killarna(Per och Markus) badade. Jag fotade deras konster men det var dock svårt att fånga på bild. Senare(om jag har tid) kommer det massa härliga badbilder. Var hela 21 grader i vattnet.


Försökte beställa en telefon igår men lyckades inte. Ringde kundservice och dom ringde nyss upp och sa att det stora minneskortet var slut så det var därför jag misslyckades. Typiskt! får spana vidare efter en ny kamera ihelgen.


Fick hem korten idag som jag beställt framkallning på. Postfoto har verkligen supersnabb leverans!

Nu ska jag ringa och efterlysa parfymen jag beställde i början på veckan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback