2009-06-08 | 20:16:21

kassettband

Jag håller på att spela in ett kassettband. Känner mig som 5 år igen. Enda skillnaden är att jag inte bryr mig om att presentera låtarna innan..

Jag har letat massa gamla skivor på syrrans rum. Ska det vara en gammal kassettspelare så ska det ju vara gammal musik också. Vi har bestämt oss för att inte sätta in en cdspelare i dagsläget eftersom det krävs att vi bygger om hela instrumentpanelen eftersom en cdspelare inte kan sitta på samma ställa som kassettspelare sitter. (Den sitter som lite bakom ratten så man skulle inte få in en cd-skiva)
Jävligt onödigt vetande men det jag skulle komma fram till var:

Scooter- Maria

Kommentarer


DATUM: 2009-06-09 TID: 11:25:39
Nadja

Hitta du nå bra musik då? Det var väl bara gammrat som du bränt åt mig förstår jag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback