2009-08-26 | 10:33:06

Ledig dag

Är ledig idag.. från Per. Ibland behövs lite egen tid. Han for på lite björnjakt i morse och jag tog sovmorgon. Igår var jag uppe med tuppen för att följa med på björnjakt.

I den här farten kom Arro första gången jag lockade på han.
Sen var han borta i flera timmar och spårade älg och kom tillbaka såhär:



Idag ligger jag på soffan och slappar. Orkar inte ta tag i nånting. Kanske ska vi hälsa på syrran och Enzo och kanske ska vi fara på bingo? kanske kanske kanske..

Kommentarer


DATUM: 2009-08-27 TID: 19:38:34
Giesela

Hej Tjejen,

Hoppas allt är väl med dig.

Nu sparkar det igång med nytt bytt & sytt.

Skicka mig din adress, så ska jag skicka dig vidare instruktioner.

Ha en trevlig helg Kram Giesela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback