2008-10-14 | 10:22:44

Hej å hå

Undra om jag ska baka lite idag?

I morgon börjar jag jobba klockan 5. Känns superkul eller inte. Börjar samma tid även torsdag och fredag. Tror fasiken inte att jag orkar med nån älgjakt varken fredag eller lördag. Möjligen då söndag men även det tveksamt då jag ska upp och jobba klockan 5 igen på måndag. Kanske ska satsa på att fara ut bara på eftermiddagarna? då får jag ju sova lite längre iaf...

Det var då dagens 2 funderingar.



Blev ju en älg skjuten i lördags som tog en jääävla tid att få från skogen eftersom myra va bottenlös. Det finns en massa kort på det som jag kan visa senare. Märkligt nog har jag inte ett enda kort på älgen:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback