2008-05-27 | 21:38:17

Mycket att göra

Ja, jag har väldigt mycket att göra i hemmet just nu. Köpte tyg i Sundsvall som är tänkt att bli ett skynke för de "hål" vi har bänkarna i köket. Men då måste man ju ta sig tid att sätta sig och sy på symaskinen också och det har sällan jag. Finns alltid nått hörn som behöver dammas istället.. typ:P Kanske får be Per sy istället, han är faktiskt mycket bättre än mig på att sy, dock är det ju bara raka sömmar som ska sys. Hittade iaf ett ställe idag där man kunde köpa spiraler för att hänga upp skynkena.
En annan sak jag ska fixa är en markisväv till balkongen som jag ska sätta öljetter på och göra ett insynsskydd. Inte så mycket för att motverka insyn utan mer för att balkongen är ful:P Nu har jag iaf fått tips om vars man kan köpa markisväv så nu ska jag kolla upp det. Tack för tipset!

Sen... så ska väggarna tapetseras i vardagsrummet.. eller målas. Jag vill måla men då måste jag först övertyga Per..

Idag har jag jobbat och det blir jobb även i morgon.


Ja, det får vara allt för nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback