2008-06-08 | 20:28:54

En söndagkväll

Ja, nu sitter jag ensam och ser på formel 1. Per har åkt i väg på jobb och ska jobba borta tills torsdagkväll då han får göra helg. Jag ska nog se på en film och stryka tvätt nu. Tror dock inte jag orkar stryka all tvätt ikväll men en time ska jag nog orka med så får jag ta resten i morgon.

Idag har vi varit ute i skogen och gått med våran hund. Sen har jag varit och hämtat ut Pers födelsedagpresent på posten och nu har jag precis slagit in den så fint så:P


puss hej

Kommentarer


DATUM: 2008-06-08 TID: 20:47:33
Ulla

Hur orkar du stryka tvätten? Ja,jag gjorde det oskså när jag var i din ålder. Men vänta bara tills du når min ålder då blir det bara det nödvändigaste.

Kraaaam Ulla.







DATUM: 2008-06-08 TID: 23:26:10
mickis

vad har ni för hund? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback