2008-01-27 | 10:36:08

Helgen!

I fredags jobbade jag men slutade tidigt så jag for med mamma och pappa till ström och handlade.

Igår var Per och jag till Sundsvall med Ida och Fredrik. Eller inte sundsvall men birsta och ikea. Jag handlade så mycket fint till lägenheten så jag är skitnöjd. Så fort jag frågade Per om smakråd sa han "jag kan inte lägga mig i nått jag inte begrip mig på".
Kom hem lagomt till att Modo började spela så jag fick titta på det medans jag monterade grejer. Sen fick vi gäster och drack lite för mycket samtidigt som vi spelade spel.


Vaknade tidigt i morse och nu är det en skitfin dag ute men Per och Angelica är nog inte i form för annat än soffan i lägenheten idag. Tyvär.


Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback