2007-06-12 | 21:00:41

Allmänt 070612

Jag är i Dorotea denna vecka också för att jobba.. längtar typ snart ihjäl mig till nästa torsdag då detta jobb är slut så jag får börja jobba nå dagar på dagis istället. Sen längtar jag till hoting och min lilla Per;P


I helgen som var så tog vi det mest bara lugnt. Fredagen tillbringade vi ute på sjön i en gummibåt. Per slutade tidigt och det var skitfint väder så vi tog en sväng på sjön och sen badade vi. Ska lägga in kort på det sen för det ser rätt lustigt ut för jag sitter typ i luften för båtmotorn var rätt tung på den där båten så den pekar rätt upp:P
Lördagen var vi hos Ida och Fredrik ett tag och sen när dom skulle till Brattbäcken så ragga vi en jäkligt frän bil ett tag. Sen for vi och köpte en stooor påse godis och hyrde två filmer - Allt om min buske & Silent scream.


Ikväll har Ida, Sara, Emma, lilla Nova och jag varit på Statiol. det var kul. Sen var vi hemma och hos Emma och det var ju också kul:)

Nu ska jag ta och ställ inför i morgon och sen pollimasa ett tag innan jag ska sova.

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback