2012-05-31 | 08:24:00

Sommarkläder

Något jag verkligen är sämst på att köpa är solhatt till grisen.
Känns som jag hade panik ända in i augusti förra sommaren innan jag hittade en som passade.
Antingen är dom för stora eller för små.
Är i samma panik just nu..
Vart skickar man efter snygga solhattar?
 
Hittade denna på villervalla.se

Hyffsat neutral så den passar till det mesta.

Hittade även dessa:

Ines behöver nya vantar som är lite tunnare att sova i.
Dom hon har nu är för tjock och än är det för kallt att sova utan.

Sen hittade jag denna kjol som jag tror kan vara skön lite längre fram i sommaren.
Somrig färg dessutom. Fanns i olika modeller men denna är den jag gillar bäst:


Hittade lite annat smått och gott så kanske blir det en beställning i helgen.
Ska surfa vidare på lite fler sidor och se om jag hittar några bättre alternativ.
Kom gärna med tips vad gäller solhattar.
:)


Kommentarer


DATUM: 2012-05-31 TID: 11:29:45
Nadja

Ett tips är annars solhattarna som finns på sportis! Skitfina och de i mindre storlek hade knytband under hakan! Och så kan man passa på att få fika hos moster och kusinerna när man liks är i dorotea:)



DATUM: 2012-05-31 TID: 12:46:08
Ulla

Jag kan se henne framför mig när hon tultar omkring i den gröna kjolen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback