2012-05-27 | 19:55:53

Morsdag

Dagen till ära valde Ines att vakna tidigare än hon någonsin gjort.
Pappa fick följa henne upp och sen när jag vaknat fick pappa vila på soffan och jag och Ines gick ut.
Det går nämligen inte vila i samma hus som en vaken Ines.



Sen har vi hunnit till Avaträsk idag och ätit smörgåstårta.
Morsdags presenten iår blev en en Inestavla.
Dock hade Ines lyckats få tag på korten innan dom blev inramade så farmor blev utan present så det kortet var utom all räddning. Mormors kort blev endast lite vikt i hörnet så det gick att ordna.
Farmor och farfar bjöd vi istället på grillat ikväll så får vi beställa en ny present och ge den i efterskott.



Igår var vi en sväng till Strömsund och handlade.
På vägen hem stannade vi och tittade på tvillingbebisar som inte ens är en månad gammal.
Så söta och så pyttesmåa.


Nu ska jag vila ner maten och invänta BB´s veckofinal.


Kommentarer


DATUM: 2012-05-27 TID: 23:12:12
Faster

Nu saknar jag Ines så jag DÖR! Hinner inte med, hon bara växer! :D





DATUM: 2012-05-28 TID: 21:07:06
farmor

De goaste kramarna,det härligaste leendet! Det charmiga och helt underbara barnspråket,(Ines har ju alltid en hel del att säga oss när vi träffas!)Hon ger oss verkligen så mycket GLÄDJE!! Puss o kram gumman!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback