2012-05-26 | 11:47:00

Big brother

Ha länge tänkt skriva ett inlägg om årets big brohter och nu är det ju snart slut så det är väl på tiden att göra det nu.


En allmänt dålig säsong. Sämsta hittills tror jag?
Eller också är det så att jag blivit för gammal..?(NEJ!)
Ingen av deltagarna har haft förmågan att roa varken sig själv eller tittarna.
Ska se om jag kan kommentera varje enskild deltagare..

Amandus:
Minst värd att vinna enligt mig.
Går hela dagarna och prata om att han är bäst och mest mogen.
Meningen "jag är bara mig själv" säger han säkert 20 gånger om dagen. Och jag vet inte.. men för mig tyder det på att man är väldigt osäker på sig själv och bara försöker övertyga sig själv.

Annika:
Gillade hon från början. Nu tycker jag bara synd om henne. Den som tittat vet varför.
Klagar mycket och skriker onödigt mycke.

Lars:
Den klart roligaste i huset. Galet omogen men den här säsongen har det varit det enda att anse som lite roligt.
Alltid glad.
Gått lite upp och ner annars. Han var som bäst i mitten på säsongen.

Hanna:
Normalst. Mest värd att vinna.
Hon är säkert sig själv hela tiden.. fast det kan man aldrig va säker på.
Naken lite för ofta för min smak.

Marcelo:
Behövs ingen kommentar..


Kommentarer


DATUM: 2012-05-26 TID: 23:10:32
Anonym

Håller med! Är så j-vla less på Amandus. Skulle inte palla 1 min i samma hus som han. Lars är "jävligt rolig" men tycker han kan bli lite för mkt ibland. Annika har ju aldrig fått blomma ut ordentligt & mycket beror det på Marcelo som är den värsta av dom värsta. Tycker Annika är ganska löjlig (man är

Väl för gammal. Haha). Jag hejar på Hanna J!!! Men annars en dålig säsong, har verkligen inte följt det slaviskt, ser mest söndagarna.





DATUM: 2012-05-28 TID: 11:24:50
Emma Blemma

Det var jag som skrev från mobilen men det kom nog int me :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback