2011-04-26 | 11:21:55

Pappas ren

I morse vid 4-tiden åkte Per iväg. Han ska jobba borta den här veckan så Ines och jag är själv vilket är sjukt tråkigt.
Eftersom inte pappa skulle få träffa Ines på några dagar hade dom mysstund igår och badade.

Ines blev ren(bilderna är dock några veckor gamla):





Dessa kläder har pappa valt men som tur är har hon vuxit ur dom nu;P

Just nu ligger Ines i vagnen och sover och jag har varit ute och krattat lite löv men tyckte det blåste lite för mycket så jag ska försöka göra nån nytta inne istället.
Lite senare(om jag får någon tid över) ska jag fixa ihop ett inlägg om våran renovering.


Kommentarer


DATUM: 2011-04-26 TID: 18:42:50
erika

Men gudars skymning va stor hon ha blive! O lik per!! Hör av dig om du har tråkigt i veckan, jag är hemma och åker tillbaka till stan på torsdag!



DATUM: 2011-04-27 TID: 10:41:07
Nadja

Hon är sjuuukt lik dig på nedre kortet!



DATUM: 2011-04-27 TID: 11:44:09
Farmor

Åh, vilken goding!! Ines passar ju jättebra i den lilla "rendräkten"! PUUSS.. på dej gumman!!





DATUM: 2011-04-28 TID: 07:01:48
Sara

Åh, vilken sötnos och vad stor hon blivit sedan jag såg henne sist:) Jag måste skynda mig att hälsa på. Förstår att hon saknar mig ;) Jag saknar henne också ♥



DATUM: 2011-04-29 TID: 21:48:55
erIKA

haha ja men du skulle ju ringt då ha ja komme som ett skott :)mamma tyckte ja va konstig som kom hem till hoting för att sova :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback