2009-12-04 | 13:43:11

Senaste ljusen




Ljuset jag gjorde till Vera. Texten är:
Now I lay me down to sleep
I pray thee Lord my soul to keep
See me saftley through the night and
wake me with the morning light

Tyckte texten var så fin och den passade Sara på något vis:P



Detta ljus är köpt på Dollar så jag har endast dekorerat det. I bakgrunden skymtar ett blått ljus som jag ska fixa prylar till i stan i morgon.


Dessa ljus är också köpte och endast dekorerade. Såg dessutom i efterhand att den ena förmodligen är ett påskmotiv:P Ute i god tid alltså..


Kommentarer


DATUM: 2009-12-04 TID: 14:43:32
Erika

Jajaja men ja tro nog de fanns fler färger o välja mellan på internet :-)



DATUM: 2009-12-05 TID: 09:51:10
Sockenvägens Söta

Vilket uuuuunderbart ljus till Vera!!! Verkligen fint! Och va tur att det är fler som är ute i god tid, inte ens jag har börjat med påsken än skrattar



DATUM: 2009-12-06 TID: 18:45:27
Erika

ja de bero alldeles på vad per fick för diagnos? :P Kan du bota mitt öra så kommer jag nu på en gång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback