2008-01-07 | 17:11:36

Allmänt 080107

Nu har jag precis kommit hem från en runda på stan med mor. Var på biblioteket och lånade en bok jag reserverat sen tidigare. Sen på konsum och ica och handlade mat. Är alltså i Dorotea för att jobba lite. Både Per och jag tyckte det var bäst för husfridens skull.


I morse när telefonen ringde höll jag inte på att hitta åt den. Fumlade runt länge i mörkret bland modem och sladdar. Saken är den att ingenting har blivit återställt sen tapetseringen i hallen eftersom vi väntar på en byrå. I morse märkte jag att det var på tiden att vi far i väg och köper en.

Nu ska jag äta.

Kommentarer


DATUM: 2008-01-09 TID: 15:54:02
Nadja

jag for ju fan hem till mamma och pappa igår BARA för att visa dig skolkatalogen, men då dög det tydligen inte för tanten att vara hemma! Sen tänkte jag visa kortet på mitt fadderbarn, ojojoj så stolt jag är!!:P Nu har du blivit moster:P
puss&hej




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback