2008-02-22 | 15:29:15

Middag!

I morse tränade jag lite på crazy frog. Nu är jag snart grym:P

Har varit en sväng till Dorotea med ida och fyndat mig en tröja. Sen lunschade vi på Mojes när i kom tillbaka till Hoting. Nu är jag i full gång med matlagningen. Varmrätten står på spisen och jag håller på skala räkor till förrätten men jag vart så döless så jag har tagit mig en paus framför datorn:P


Dags att återgå nu tror jag. Annars hinner jag nog inte städa innan Ida och Fredrik kommer.


puss hej

Kommentarer


DATUM: 2008-02-22 TID: 19:44:48
Ulla Söderström

Du får inte skämma bort Per så där.
Jag hörde av Birgitta att du är så duktig på att laga mat.
Visst var det trevligt på "jojo". Blev grodan bra?
Kram Ulla.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback