2008-02-14 | 10:57:53

Det fungerade

Mitt leende på förra bilden fungerade. Visade det för Per så nu är ett Playstation 2 på väg hem till oss:)


Nu ska jag ta en snabbfika och sen skynda mig till duschen. Göra mig klar lite snabbt och sen gå och köpa en blomma eller nått till Pers mormor som fyller 81 år idag. Efter jag varit över till henne med blomman ska jag åka iväg till strömsund och se om jag hittar nån födelsedagspresent till min syster som fyller 19 år på söndag. Efter resan till strömsund ska per och jag åka till dorotea och äta mat och hämta hunden vi ska vara vakt åt. Kommer nog bli en spännande erfarenhet att vara hundvakt, får väl se hur länge man står ut..



puss hej

Kommentarer


DATUM: 2008-02-14 TID: 12:10:15
Emma

Yes, jag tror jag fattar hur du menar :) Är det kallt inne på Swedbank arena? Alltså vad bör man ha för kläder? (Hade samma problem när vi var på kent i Sthlm..haha)

Hundvakt? GAH! Det tog mig flera veckor innan jag accepterade att det var hundhår precis ÖVERALLT! Men nu gillar jag Meya.. lite iaf ;-)



DATUM: 2008-02-14 TID: 12:25:58
Nadja

Du är så jädra bortskämd du:P

Jag hörde av mamma att ni ska barnvakta elof, hur ska det gå? Jag ska förresten också käka hos mamma och pappa idag, vi synes där:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback