2008-12-21 | 23:43:51

Schema

Schemat framöver är fullt.. mer än fullt. Hur ska man hinna vara överallt hela tiden?

I morgon ska baby och jag åka till Strömsund och handla. Sen ska Per lämna in en bössa. På kvällen ska vi skjuta oss lite räv.
Tisdag blir det Östersund. Hela långa kvällen. Kommer nog va lagomt trött innan man är hemma så det blir sovmorgon på julafton.
Juldagen är det fiske i rossön och sen middag med släkten hos mamma och pappa.
27:e är det middag igen. Dans och pub här i Hoting.
28:e är det hockey.
Nyårsafton är det nog också kalas (momma fyller år)
3 januari är det fetfest! Morfar fyller 90 år!!

Uscha.. blir stressad bara jag tänker på allt..

Hinner nog inte blogga så mycket nu framöver.. blir nog inte hemma vid datorn så mycke.,


God jul!

Kommentarer


DATUM: 2008-12-30 TID: 14:43:42
Erika

haha jo ja vet att jag lämnade dom hos er:-) Måste komma förbi o hämta dom nån dag. Men jag har ju ett par till så det kan dröja:-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback