2007-11-27 | 18:54:24

Tapetsering!

Idag har jag varit till Strömsund med Ida. Blev en julklapp till syrran och mamma. Sen blev det självklart dollar och ännu mer onödig shopping. Sen direkt när jag kom hem var det dags att bära av till tvättstugan.



Nu ikväll håller vi på med tapetseringen. Jag räknar med att vi är klar innan helgen så jag får städa undan för nu ser det ut som åskan slagit ner här.



Jag är egentligen rätt slut efter den här dagen eftersom jag är rejält förkyld. Men lite tapetsering till tror jag nog min man är sugen på. Vi har bara tagit en toapaus.



Puss hej

Kommentarer


DATUM: 2007-11-28 TID: 08:08:08
Sofi H

ok ok ;)
Yes, skicka mail eller skriv på msn.
Har jag inte hört något av dig i eftermiddag så ringer jag väl ;p fnihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback