2007-11-13 | 11:24:08

Massa beställningar!

Igår fick jag hem pappas julklapp och en träningsoverall till mig själv. Förra veckan skickade jag även efter systers julklapp så den väntar jag på.
Igår beställde jag 7 hockeybiljetter, 2 julklappar, en mikro och en liten överrasking till Per.


Per kom hem vid 21-tiden igår och då satte han igång med det sista i köket. Han fick bänkskivan på plats så nu har äntligen mikron fått flytta från golvet i hallen. Den nya mikron ska dock få stå på fläkten har vi bestämt.
 

Idag ska jag kanska slipa vidare på byrån. Till helgen ska vi beställa nya tapeter till hallen. Sen ska vi kanske få hjälp med att dra lite el på söndag. Måste få till nå lyse i hallen bland annat.


Nu ska jag fika och läsa lite bok.


Puss hej

Kommentarer


DATUM: 2007-11-13 TID: 11:30:06
ebba

Hur och var ska du fira din jul? :)



DATUM: 2007-11-13 TID: 11:42:58
ebba

Vad härligt! :) För mig blir det ju ingen släkt i år. Undrar hur jag kommer klara mig..



DATUM: 2007-11-13 TID: 11:48:30
ebba

Hoppas jag verkligen. JAG VILL HA SNÖ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback