2007-11-19 | 12:53:48

Allmänt 071119

Tänkte uppdatera med en sammanfattning av helgen.


I fredags jobbade jag till 15.00 och sen var Per och jag runt på affärer i Dorotea och letade födelsedagspresent till moster. Vi var även och beställde tapeter. När vi kom till Hoting var vi snabbt på Ica och hämtade ut mikron vi skickat efter. Sen skyndade vi oss hem och duschade för vi var bjuden på middag hos Fredrik och Ida. det var supergod mat och efterrätt. Nu ska vi bara ta oss för att bjuda tillbaka nån gång också:P



Lördags var vi rätt lat på förmiddagen men sen bar det i väg till Avaträsk för att fira mosters 50-års dag. Även där var det mycket god mat.


Söndag var vi mest lata och trötta. Var på Björkan hela dagen.


Ikväll kanske jag ska ta och lägga in lite bilder på valparna som föddes den 15/11.


Puss hej


Kommentarer


DATUM: 2007-11-20 TID: 21:46:41
Emma

På torsdag eftermiddag gör jag nog ingenting :-) Durå?



DATUM: 2007-11-21 TID: 12:52:48
Emma

Ja, jag hänkar gärna med :D Ska jag komma förbi & hämta upp dig imorgon då? Eller jobbar du? Vilket tid? hehe många frågor :P



DATUM: 2007-11-21 TID: 13:48:05
Emma

Yes, det blir perfekt. Jag kommer förbi 14.30 då annars blir det ju så sent :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback