2013-10-19 | 08:37:22

Monster, funderingar och bloppis


Dom kan ju se ganska oskyldiga ut på bild men ibland är dom monster. Tror att jag knappt fått 8 timmars sömn på hela VECKAN.

Köpte en kartong med kinderägg till Ines igår. I 2 ägg va det samma leksak. Fantasilöst och tråkigt! 

Har rensat och städat mycket den senaste tiden och barnen har blitt äldre. Igår kom jag på att jag kanske ska ha en liten bloppis och sälja bort en massa saker vi inte längre behöver. 
Kläder, leksaker, gardiner å annat smått å gott. 
Någon som är intresserad av det? 



Kommentarer


DATUM: 2013-10-19 TID: 10:47:18
Nadja

Ååh ser att han har Enzos gamla body! Trodde han vuxit ur allt ur den där lådan snart så jag har ju väntat på att få tillbaka den:P

Svar: Hade tänkt lämna tillbaka den för 2 månader sen. Förra veckan märkte jag att Elis hade lite byxor och då tog jag mig en titt i lådan igen och hittade mycket byxor som tur va:) men du får nog tillbaka den innan jul iaf å då får vi hoppas att allt är fläckfritt:)
angelica Erikssson





DATUM: 2013-10-19 TID: 14:00:40
Josefine

Lägg ut det du ska sälja finns säkert många intresserade.. Du förresten jag håller på å spara mina ljus rester till dig.. Kram

Svar: Åh va snällt:) kram
angelica Erikssson





DATUM: 2013-10-19 TID: 22:07:51
Rebecca

Jag är intresserad :)





DATUM: 2013-10-20 TID: 15:05:27
Nadja

Det viktigaste är att inte dom minsta bodysarna är fläckiga men dom var ju i strl44 så dom har nog elis aldrig kunnat ha:P

Svar: Nä, dom är det nog lugnt med. Även Stl 56 då han bara drack mjölk då:p
angelica Erikssson




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback