2013-10-16 | 16:36:03

Kräsen

Elis är fruktansvärt kräsen på mat. I princip finns det bara en sorts burkmat han äter. Jag tänker ju att det inte ska vara varken nyttigt eller roligt för han å ära samma mat hela tiden.

Men så idag... Hade som vanligt gjort egen mat till han: egenfångad kokt torsk, äggsås och potatis. Som vanligt provade jag att ge han men han kvälldes och såg ut som han åt världens äckligaste mat. Jag var påväg att kasta bort maten och ta fram den enda burkmat han äter när jag kom på en sak: han stoppar allt han har framför sig i munnen. Började därför sleva upp högar framför han på bordet å guu så han åt.






Jag hoppas att detta fungerar på alla maträtter. Nu är det dags att sanera både unge och matplats



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback