2012-10-15 | 09:27:51

Nyheter

Ines är på dagis och jag tänkte ta mig en lugn stund med nyponsoppa och nyhetsmorgon. Den första nyheten jag ser är "inget smör på mackan i Stockholm". Va fan? Är det en nyhet? Nästan så jag saknar bolibompa..
 
En nyhet här hemma är att jag äntligen tagit mig för att köpa en ny lampa. Den som satt i hallen var sååå ful och passade inte alls in.
 
 
Den nya passade mycke bättre och ger ett mer obonat intryck:
 
Dåliga bilder idag..
 
Angående klänningarna i ett tidigare inlägg har jag inte hittat någon bättre sida att beställa ifrån så det blir någon av dom. Per röstade på den prickiga från eBBe. Antagligen bara pga det så vill jag hellre ha den andra:P
 
Nu blir det duschen för mig.

Kommentarer


DATUM: 2012-10-15 TID: 23:05:39
Ulla

Jag har också köpt en sån där lampa, men den har inte kommit upp ännu, måste ändras i taket.
Sanna kommer hem från Sidney i jul. Högst på listan över det hon vill göra är TRÄFFA INES!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback