2012-10-25 | 13:23:56

Julklappar

Har smått börja köpa julklappar. Förra året var jag "klar" vid den här tiden. Den taktiken fungerade dock inge bra för mig då jag hela tiden fortsatte handla julklappar till sista dagen:P
Iår ska vi dock inte köpa så mycket julklappar. Mest till Ines bara.
Ska också skriva ihop en önskelista som jag ska lägga ut här på bloggen någon gång nästa månad.
 
Detta är iaf en av sakerna vi ska köpa till Ines:
Denna kan hon behöva. Just nu är hon väldigt noga med att ta hand om oss. Tvätta oss. Ge oss tutten. Mata oss.Tillochmed torka oss om vi är på toaletten om hon skulle få möjlighet(vilket hon inte får). I morse vaknade jag och såg att Per låg med tutten i munnen. Han sa att hon varit så envis så han blev tvungen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback